Nu så.

Har varit måttligt less på att vara sjuk men igår kände jag mig pigg och följde med mamma och pappa för att handla efter vi varit hos veterinären. Vi var borta ett bra tag och det kändes bra att komma ut. Enda gången jag faktiskt kommer ut är ju när jag får följa med någon jag känner mig trygg med till en plats jag känner till väl. 
Sedan for vi till syster min (som bara bor i mitt grannhus) och fikade underbart god paj! Jag älskar att träffa min familj.
 
Men idag känner jag mig sämre igen. Så jag har kurerat mig i den mån det går i det här vädret. Det blåser småspik ute och min lillfjant är ju extra kissnödig nu på allt vatten hon dricker pga medicinen. Och hon är riktigt pigg igen vilket innebär lek och lite längre promenader. 
 
Imorgon hoppas jag iaf på att få vara frisk. Kanske spelar det ingen roll egentligen då jag ändå inte gör annat än ligger hemma. Men det är skönt att slippa känna snoret rinna och huvudet bulta. Och som jag hatar att frysa!!! 
 
Ha en fin helg mina fina läsare:)
 
Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0