StinaFina och SnyggGunnar

Ikväll har Stina varit här några timmar. Hon har busat järnet med Sally och målat fina teckningar till mig:)
Även om jag undviker besök av alla former och drar mig för att ha folk här så njuter jag faktiskt när de väl kommer in. Stina är så avslappnad, glad och lydig. Och hon leker så bra med Sally. Det gör att Sally älskar henne:) Hon lägger huvudet i knät på Stina och myser sig in medans Stina målar och hon leker varsamt med henne medans de har dragkamp, kurragömma och när Sally springer efter henne när Stina vill ha jagis.

Jag blev lite nere när det blev dags för henne att gå hem. Samtidigt kändes det lättat att få krypa upp i mitt hörn igen. Stillsamt, tyst och lugnt.
Men så knackar det försiktigt på igen. Jag var helt säker på att Stina glömt någon viktig sak, men det var Gunnar. Som lämnade SoA filmerna till mig åt min bror och Maja. Så nu ska jag ta upp följden på det igen:) Gunnar och jag surrade en stund och han blev, liksom Stina, förälskad i Einars cykel som står i hallen.

Älskade ungar! Ni förgyller mitt liv.

Puss, M

Stina tyckte jag var knäpp som trodde det var tisdag idag... Så:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0