Åhhhhh!

Inget kök och en hund som inte gillar när det är kvavt.. Piggare idag men vi fick tjura på flera minuter för att få henne att kliva upp. Nu är ju inte Sally någon morgonhund.. Men va fan! Ska man behöva muta med grisöron? Iof, det har ALLTID varit bökigt att få upp henne på morgonen.
Nj står hon iaf äntligen och hinkar i sig vatten och jag har varit ut med henne någon sväng i natt också. Mammas lilla tant. Artros ÄR inge kul!
Idag blir det två lite längre promenader i långsam takt och många små. Samt att vi ska gå ut på många små.
Jag är helt säker på att denna äckliga kvava värme har gjort henne uttorkad! Vanligtvis dricker hon ca 3-4 L vatten om dagen (soliga dagar ännu mer)
Igår drack hon knappt alls.

Nä, nu ska jag sova lite mer så jag orkar med en Ikea frukost med Jossan!
Ska äntligen försöka handla lite saker till köket idag.
Sofie ringde förut (nä jag har inte sovit inatt så det känns som förut även om det var igår) och berättade att de är på en liten semester och kommer inte förrän på lördag. Så nu fick jag ju lite tid att ordna allt. Men jag måste ju koppla in vatten innan dess så jag ska idag köpa kopplingar till kranen och en mojäng att göra hål i diskbänken med så att jag kan sätta dit kranen. Börjar bli less på att springa in i badrummet. Och jag vill inte diska i badrummet så jag fick ta all disk till syrran igår och låna diskmaskinen. Måste sett lite kul ut när man kom med ton med disk i bilen och sprang in där. Helst när man några timmar senare gjorde samma sak..
Och alla vet ju att jag bor typ 150 m bort ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0