Älskar

Som jag älskar min Einar. Han kallar sig själv min och pussar och kramar på mig varje gång han får chansen. På nätterna håller han hårt i mig och släpper mig inte många minuter.
Jag har aldrig haft det här. Det är nytt.
Men jag älskar det.

Han stöttar mig genom allt med pappa nu också. Pappa som i fredags blev inlagd då han fick en hjärtinfarkt under arbetsEKG och sedan en till i söndags. Igår upptäckte de att halva hjärtat inte fungerar. 3 av 4 huvudblodkärl är trasiga och nu ska han upp till Umeå för att opereras.
Jag är fortfarande i chock. Och jag gruvar mig för vad som händer när det släpper..
Jag har aldrig ens sett min pappa på sjukhuset. Han har diabetes så jag vet att han är på vårdcentralen och ränner ganska ofta. Men aldrig sett honom så här! Och jag var verkligen inte redo!

Tack älskade för att jag har dig som stöd. För att du inte backar. För att du följde mig till mitt egna väldigt viktiga besök hos min läkare i Härnösand igår. Många hade inte följt med och hållt handen under ett sånt besök efter bara 10 månader ihop. Många hade inte ens gjort det efter en livstid ihop.
Han är fantastisk!

Tack min fina familj och pojkvän för att ni låter mig vara en del utav er!



Kommentarer
Anonym

Håller tummarna för far din!
Och hoppas ditt besök gick bra!

Svar: Tack
Maja

2013-05-21 @ 21:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0