Besvikelse

Blev ingen Jossan idag heller😞 Men fick spendera nĂ€stan hela dagen med mamma ( <3 ) och nu sitter jag i fikarummet med en trött Pirri och utmattad Sally! Sally rĂ„kade gĂ„ in i elstĂ€ngsel medans jag stog och blev uppĂ€ten av de stora kalvarna och pussade pĂ„ mular. Hon har lĂ€rt sig nu iaf:) Alltid varit försiktig med stĂ€ngslen förut men nu blev de fel.
Jobbigt. Efter en ruff dag hos veterinÀren med massa blodprov och röntgen och MAAAASSOR med vÀntan! Men hon Àr lydig min tjej. Den lugnande mÄnga av dem som var dÀr sett. Och pÀlsen. Vilken FANTASTISK pÀls!
Och personlighet.
Ja, hon Àr helt enkelt ett underverk min tjej.. En man kan vara stolt över:)
Min lilla morrande stjÀrna!



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock nŽroll!

RSS 2.0