Det här med pengar

Ja, det gör inte saker och ting direkt lättare..
Min ekonomi existerar ju inte för tillfället. Och det blev extra påmint nu när yoghurten är slut och det inte finns några havregryn.. Jag kan inte bara gå och köpa gryn eller yoghurt.
Vad ska jag göra? Jag har inte direkt orken till att göra nåt.
Och så har vi grejen på lördag. Einar och jag ska på min brorsdotters konfirmation på lördag.. Grejen är bara att den är i Sollefteå. Hur tar vi oss dit? Alla bilar är full.. Och vad ger man någon utan pengar?

Ibland så blir det för mycket. Det här är en av grejerna. Jag tänker på mat och andra viktiga saker konstant!
Einar och min familj hjälper mig allt de kan. Och jag försöker allt jag kan och orkar. Men det hjälper inte alltid nog.
Jag behöver bli frisk!

Myser konstant men vill ändå inte putta bort dem. De vill vara nära. Då får de såklart det☺



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0