Jahopp

Ja då var vi på väg hem.. Hade egentligen tänkt vara hemma nu, men eftersom vi inte kom iväg 8 imorse så blev det även en försening med hemresan. Egentligen hade jag hellre stannat med mamma. Helt ensam på det där stora sjukhuset och hotellet. Ensam under pappas operation. Jag vill vara där för min pappa med min mamma!
Men jag är pank, jag har ingen hundvakt och jag ska på cirkus med alla barnen och min älskade på lördag.. Om de blir kvar länge så åker jag dit nästa vecka iaf! Och äldsta och mellan brorsan skulle försöka åka dit också så de får lite sällskap.. Kanske de kan ta med mamma från sjukhuset ett litet tag. Det kan hon behöva!
Åhhhh, vad allt är negativt runt mig just nu.. Vad ska jag stötta mig emot? När ska allt vända?
Snälla säg att det går bra för Amanda imorgon nu då iaf!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0