Kanske en annan dag.

Hur vore det om man orkade uppdatera här lite?
Men jag orkar verkligen inte.
Är inne i en sån där tröttperiod på medicinen igen. Hela dagarna är jag sådär trött som ni vet man kan vara första sekunderna då man vaknar och man tänker att man vill ställa in hela dagen för man är FÖR trött och det gör ont att röra sig ens..
Jag får kämpa allt jag kan för att orka ta ut Sally, och direkt då vi kommer in igen hamnar jag lam på soffan och somnar oftast en stund.
Det är så jobbigt att det inte går att beskriva. Bara att prata får en att vilja gråta. Att röra sig känns omöjligt och man vill bara sova bort det. Men det kan jag såklart inte heller. Korta stunder i intervaller.

Livet är underbart!
Måtte det vända snart...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0