Fredag! Underbara fredag!

Äntligen är dagen här! Fredag den 1/4, dagen då vi ska på den teamträff som jag planerat :)
Har förresten inte blivid lurad nåt än heller;D

Dagen bjuder iaf på 4 timmar jobb, pannkakslunchdejt med Wictoria, hem och vila och sen drar vi iväg på vår 2 rätters middag med tillhörande dryck;D Ska bli sååå gott! Efter middagen vet jag dock inte vad som händer! Vet inte ens om jag ska dricka eller om det blir att dricka Cola till maten så att jag kan köra sedan!
Får fundera på den!
Beror väl iof lite grann på vad som händer resten av kvällen! Jag hade ju planerat att åka till Hassela innan det är dags för en massa jobb helger nu fram över men jag verkar inte lyckas hitta någon hundvakt. Eller jo, villiga finns de ju! Men jag vill att hon ska vara bekväm hos dem hon är hos!

Vad gör du ikväll?

Men nu är det dags för mig att börja arbeta igen. 1½ timme kvar tills jag får trycka pannkakor! Hoppas på att Wictoria vill fixa mina naglar också ;) SEN hem och sova efter en natt med tre trollungar i mitt rum, varav den minsta i min säng. Mysigt som fasiken! Men inte mycket till sömn sprättig som jag är!
Var ju livrädd att stackarn skulle ramla ur sängen!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0