Vad har du gjort today?

Monday!
Och jobb för min del. 16:15 till 21:15. Men det ringer inget! Hade ju mycket hellre suttit hemma med mitt svenska arbete och fått det klart så jag kan påbörja nästa och bli klar med innan påsklovet. Lov och lov, ska ju iof jobba. Förutom mina lediga dagar fredag till måndag! Ska bli så skönt efter 2 helger med jobb! Jag ska faktiskt ta mitt pick och pack och Wictoria med till fjälls! Hemavan rättare sagt! Där jag säsongat lite tidigare.

Är alltför många år sedan jag var där nu så det ska bli skönt att få komma tillbaka och se allt vackert igen! Och dansa av sig på nattklubben! Åh vad jag längtar:)
Ska passa på att visa Wictoria vårat vackra Norrland också. Vi kommer passera en stor del av vårat vackra landskap när vi bilar upp på fredag! Min lilla Dalkulla som aldrig varit längre norrut än när jag tog med henne till Sollefteå!
Och aldrig sett ett fjäll eller nånting!

Så jävla synd
att jag måste vara med på mötet på torsdag bara.. Annars hade jag kunnat åka med Maja upp redan på onsdag morgon. Men men, min bil ska väl plågas lite den med! Min lilla pärla!

Vad ska ni hitta på i påsk?

Puss, M

Off to work!



Minns när vi träffades.
Ja, jag minns det som igår.
När vi låg där i soffan
och jag smekte ditt hår.



Kommentarer
annie

tack för påminnelsen ;) har tänkt ta bort snön men inte tänkt på det ;D

2011-04-19 @ 11:56:18
URL: http://anniesvanberg.blogg.se/
william

SV, takar så mycket:D

2011-04-19 @ 16:19:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0