14/2

JUST DET JA!
Jag har totalt missat att det är alla hjärtans dag om en vecka. Ni får tycka att det är överskattat om ni vill men jag gillar tanken på att ha en dag då man mer eller mindre MÅSTE ta sig tid för lite romantik. Många är så stressad idag och man glömmer kanske bort det där lilla extra i kärlekslivet som faktiskt behövs..
Dessutom är det ju ett YPPERLIGT (gillar ordet, haha) tillfälle att våga bjuda ut någon som man spanat på länge. Eller varför inte bara nån som du ser på stan? Jag lovar att han/hon uppskattar det även om du får ett nej!
 

Kom igen nu grabbar och brudar! Bjud ut nån! Du kan inte få mer än ett nej! Och vi lever ju inte i högstadiet längre då man höll på döööö då killen/tjejen sa nej!
Vem vet, du kanske träffar din framtida fru/man ;)

 

Bjud ut mig! Vem du nu är!
Våga slänga iväg en kommentar här åt mig med en fråga om en dejt! Glöm inte lämna din mailadress!

Puss, M





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0