Älskade vän!



GRATTIS MIN ÄLSKADE BÄSTA VÄN!

Fasen vad åren går fort! Över 10 år av vännskap nu, och jag hoppas och vet att vi kommer få minst 70 år till. Du betyder så fruktansvärt mycket för mig och du har hjälpt mig genom många kriser, både stora och små, och alltid funnits där för mig. Vad gjorde jag utan dig?
Alla våra upplevelser, båtturer (både roddbåt och färja), fyllor, småbråk, gråt, skratt och småprat i sängen. För att inte tala om våra frukostar och våra prat om framtiden. Om våra drömmar att få resa fram några år bara för att få kika vem vår framtida man och pappan till våra barn är.
Jag längtar till de åren vi kommer få spendera tillsammans. Jag längtar tills vi får gå med våra stora tjocka magar å vanka fram i snigelfart pga foglossningar och allt var graviditeter innebär. Jag längtar till de dagar jag kommer få spendera men min bästaste bästa vän!
Du, jag och Evve har ju trots allt världens bästaste bästa trio;)
En vän som dig borde alla få ha.

Jag älskar dig! Till månen och tillbaka och ännu mer ändå! Glöm aldrig det :) ("v")



Kommentarer
Palmen

<3

2011-02-01 @ 11:38:52
Jossan

Men vad fint skrivet Maja. Älskar dig också! <3 Vi ses på lördag bejb! Puss!

2011-02-01 @ 11:55:15
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Maja

Det gör vi gumman! Jag räknar timmarna;) love you!

2011-02-02 @ 08:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0