Det här går inte längre..

Imorgon ringer jag läkaren! Påminn mig! Att gå omkring och må såhär är INTE okej!

Helgen har som ni vet spenderats hos Ante(bror i Sollefteå). Vi har städat deras hus och skämt bort dem med lunch, middag och kvällsmys HELA helgen. Jag som HATAR att städa toaletter! Men vad gör man inte för sin familj..
Idag fyller även min bror år! 24 var det va? Eller;)? Haha!
Så i lördags slängde jag ihop en middag åt honom som jag tror uppskattades ganska rejält:) Tacosen idag var dock inte lika uppskattad^^ Han köpte en sån snabb-micro-låda.. BLÄ!
Helgen i det stora hela har iaf varit helt okej! Idag tog vi en skön prommis i solen och njöt av att det faktiskt var varmare än -20°.. Sally var lycklig! Hon har ju så svårt att gå när det är kallt ute pga hennes problem med tassarna. JA - min hund är måttligt rastlös under de väldigt kalla delarna på vintrarna^^

Men nu ska jag ta ut henne på en kvällspinkis och se om det finns någon park ledig så man kan släppa henne lös lite:) Sen blir de att de se klart på Wallander!

Vi ses imorgon bloggen och alla lovers där ute!

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0