Illamående.

Gravid - nej det går inte, unless Jesus II är på väg..
Magsjuk - det var jag för en vecka sen..
Nervös - ja lite faktiskt, sen spelar de kanske in att jag käkat 2 koffeintabletter och dessutom godis.. Brukar inte käka nåt av de.. Mina nerver är tyvärr inte de bästa så jag blir lätt nervös!


Ni vet känslan då man är för full och man vill bara ha ur sig det som finns i en. All äcklig alkohol måste bara ut å man vill bara spy och det känns som om man ska göra det. Men det går inte. Man är yr, synen är dimmig och det finns inget fokus på nånting!
För att inte tala om illamåendet och yrseln!
Precis just så känner jag just nu och jag hinkar vatten för att få må lite bättre. Vatten brukar hjälpa mot allt men tydligen inte denna gång!
Vill du köra fingarna i halsen på mig?

BLÄÄ -
näe nu ska vi inte vara sånna här. Positiva tankar och på med ett leende! Det är ju trots allt fredag! Men snälla!
Hjälp mig hålla tummarna för att denna otäcka fyllekänsla snart ska gå över!

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0