Jobbelijobb!

Klockan är 20.24 viket innebär att om 36 minuter får jag gå hem och lägga mig i soffan! Jag ska laga lite mat och sen bara vara. Synen är dimmig och jag varken hör eller förstår vad folk säger. Vilket inte är bra varken i mitt liv eller jobb. Har alldeles för mycket bollar i luften just nu..
Note to self. FÖR ÖVER PENGAR TILL JOSSAN FÖR DRICKAT! Ännu en sak på min to-do-list..

Idag jobbar jag med Wictoria. UNDERBART! Allt går så mycket lättare och man får någon att prata med:)
Jag njuter!
Även imorgon blir de att jobba till 21.15. Och jag har faktiskt valt det själv. Det trodde ni inte va;) Jag som oftast skulle offra mitt liv för att få sluta 16.30 på fredagar. Meeen, Wictoria ska jobba med mig så vi tänkte köpa lite chips och cola och göra en myskväll av eländet^^
Ska bli ruggit skönt med sovmorgon imorrn igen iaf:) Tänkte dra till birsta för att köpa lite ljus (om jag inte får skjuts dit på lördag) och så ta en prommis med Sally. En lååång! Så imorrn vill jag ha sol!
Var så länge sen man faktiskt njöt av en prommis med sol å glajjer på. Snälla gud, ge mig SOOOL imorgon!


Nej nu ska jag göra ett sista ryck innan jag äntligen får gå hem:)


Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0