Lurendrejeri!

Tänk att man jämt ska måsta hålla ögonen på skaft så att man inte blir lurad? Jag är måttligt less på samhället nu. Alla gör allt för att de själva ska få ut så mycket som möjligt av allt, även om de innebär att de måste LURA någon annan! Vad är det för fel?
Höll just på att bli snuvad på massa PIIIIP(det har jag tyvärr ingen rätt att skriva om här..).. Ska inte sånt skötas av sig själv? Självklart ska man till viss del hålla koll själv men man kan inte ha koll på ALLT jämt! Inte sånt som jag tycker ska fungera iaf...

Men nu släpper vi det!


Det är måndag kväll och jag sitter på jobbet. Är trött och har en helvetes hosta! Får muta mina kunder stup i ett så att dom inte hör när mina lungorna kommer upp!
Jag har varken tid, lust eller ork att vara sjuk. För att inte tala om ekonomin!

Men nu vart det tråkigt IGEN!


Nåja, jag antar att det är en sån dag helt enkelt!

I det stora hela är jag faktiskt glad idag! Beslut har tagits och detta ska finslipas lite på innan jag går ut med detta officielt! Sorry.. Men det är något som kan göra mig gott i det stora hela även om det kommer bli kärvt ett tag fram över nu! Men nu ler vi:D Upp med humöret! Jag ska ju faktiskt få varm choklad ikväll efter jobbet har jag hört;) GÖTT DE!
TACK Wictoria! Nu kommer det nästan kännas som att sova hos mormor:)
Med ett stort nästan! Inget klår att få sova hos mormor. Har jag sagt att jag har världens bästa mormor?
("v")

Men nu är min rast slut och det är bäst jag börjar jobba igen. Back in the iPhone träsk vettja!

Puss, M

Haldor och jag löningshelg januari 2011

Fan vad snygg jag är! HAHHAHA! Love this pic!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0