Måndag igen!

Veckorna går så fort! Jag tyckte verkligen att det nyss var måndag och nu är vi här igen.
Men men så kan det vara :)

En sak, är ju lite annorlunda med denna måndag iaf! Det är ju nämligen alla hjärtans dag!
Jag har just suttit och kikat runt på facebook och jag såg att Sandra fick blommorna som Haldor skickat åt henne:) Jag hjälpte honom lite igår med att välja vilket företag han skulle skicka med så jag visste faktiskt om det;)
Där dök en till bild upp också, denna gång på en ensam lite ros. OJ vad vackert :D Sandra är visst populär hon^^
Själv har jag knappt fått någon alla hjärtans hälsning. Eller jo, ett jättefint mms av en pojke som vi inte nämner vid namn skickade en fin bild. Slänger upp den här nedanför sen.
Skickat blommor har jag iaf gjort:) En hel bukett tillsammans med en liten nalle! Tänker dock inte avslöja åt vem! Men det var en riktigt fin bukett och jag HOPPAS att han kommer uppskatta den, för den var fan inte billig!

Kvällen kommer iaf att spenderas med Sandra, Wictoria och Anna. Vi ska på Jop´s och käka. Som jag gör varje år denna dag:) Jag längtar! Deras plankstek går verkligen inte av för hackor den eller!

Går av för hackor? Haha! Vem fan kom på det!?

Nej nu måste jag fortsätta jobba! Ska ringa upp Sandra också som nyss ringde en signal:) <3

Jag skriver om helgen senare mina lovers!

Puss, M

Ps. JUST JA! Bilden.. Jag får mmsa in den:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0