Nu är det fredagsmys!

Fredag kväll är över och jag ska nog strax sova. Bara filmen tar slut. Men om jag fick som jag ville så skulle den aldrig ta slut :) Kan man göra nåt annat än älska denna?



Men nu är filmen strax slut och vi ska upp och fortsätta hjälpa Wictoria med flyttpackningen imorgon med!
10 ska vi vara nere på stan utanför hennes lägenhet och hämta nyckeln och börja bära in grejjer..Så jag antar att jag måste försöka sova nu så jag slipper vara lika död imorgon i huvudet som jag varit idag!
Älskade lilla Amanda ska sova med mig och Wictoria ikväll så det kommer bli som när man var liten och hade kompisar som sov över. Just love it!

Nej sova var det ja..

Vi hörs imorrn!

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0