Bada, det lilla extra lyxet.

Här sitter jag i handduk och njuter. Jag har legat i ett skumbad med ansiktsmask och bara varit. Man hör barnen leka utanför och Sally tassar efter dom. Ante vilar på sängen och Pilla sitter vid datorn.
Jag vill oxå ha familj.
Men inte än:) Först ska resas innan jag kan slå mig till ro.

Till sommaren ska jag med min systerdotter som ÄNTLIGEN fyllt 18 till vårat egna lilla paradis på Kreta.
Vilken underbar ö! Man längtar tillbaka såfort man satt sig på bussen till flyget. Fy fan!
Jag räknar dagarna!

Nu ska jag slå på någon bra musik och invänta att min kropp och mitt hår torkar så att jag kan klä på mig och åka och handla sen. Mjölk, cola, ostkrokar, bröd...

Middag var det oxå ja. Jag hoppas på nåt gott.
Det är ju trots allt söndag och jag har semester imorrn;)

Puss M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0