Blogga eller inte blogga? Det är frågan.

Jag tänkte att jag skulle försöka mig på det här med att blogga faktiskt.
Frågan är ju hur länge det håller. Jag kanske glömmer bort den? Påminn mig då isf är ni snälla;D

Ja, vad skriver man om är nu då? Min dag? Är det här min dagbok?

Tala om för mig.
Vad skriver du om i din blogg?

 
Ja jag ska väl försöka mig på ett inlägg iaf:)

Jag befinner mig nu i Sollefteå hos min bror, hans fru och deras 3 barn.
Vanligvis är jag från Sundsvall men jag har en stor familj som är utspridda lite överallt så jag ör ofta på resande fot:)
Så just nu ligger jag på golvet här med min Rottweiler Sally.
Vi har spenderat kvällen på en kennel så Sally har fått busa lite med deras valpar. Supermysigt! Å vilken beröm jag fick! Sally hade FANTASTISKT tålamod med valparna, och dom kallades inte terrorister för inget;) Hon fick inte vara ifred en minut.
Vi klippte även klorna på min tös. DUKTIG tjej. Hon låg helt stilla och var såå snäll. Trots att hon är väldigt känslig om sina små klor pga tidigare skador.
Kan man älska en hund så här hårt? 


Dömm mig inte för hårt nu;)


Puss M

Underbara älskade!



Kommentarer
Elsa J

Kolla min blogg, och sen vet du hur man bloggar;D Om du har många läsare tycker jag att du kan ta och länka min blogg i ett inlägg:D(a)



Välkommen till bloggvärlden, har du gjort designen själv?:)

2011-01-22 @ 23:46:28
URL: http://miinadagar.bloggplatsen.se/
Maja

Elsa: Hahah jag kollar din blogg nästan varje dag gumman! Å några läsare tror jag inte att jag kommer få än men man kan ju hoppas i framtiden.

Nope, det är Wictoria som håller på med designen :)

2011-01-23 @ 09:25:09
Krille

Klart man kan älska en hund så hårt. Tro mig, jag är uppväxt med Berner Sennens :)

2011-01-23 @ 21:52:09
Maja

Krille: Nämen:) en sån ska jag ringa på i veckan:) är så sugen på att skaffa ett syskon till Sally:)

2011-01-24 @ 04:07:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0