Familjen är värst.

Klockan är snart 12 och jag sover fortfarande inte. Är inte ens trött. Och det är min brors fel!
För det första fick jag släpa upp han ur soffan för att jag skulle få gå å lägga mig. Sen ligger de å tjattrar å ser på tv på mongohög volym när jag ligger vägg i vägg med tvn. Behöver jag nämna att jag är väldigt, väldigt lättväckt?

Jag som vanligtvis brukar däcka vid 10 är fortfarande superpigg pga att jag ligger på helspänn och försöker lyssna på alla ljud som hörs trots att jag egentligen önskar att jag bara för en stund kunde bli döv så jag kunde få slappna av och sova.

Well well. Att sitta med en dataskärm rätt upp i ögonen gör knappast saken bättre så det är väl bäst jag slår igen skärmen och lägger mig ner igen. Och förresten! Snälla gud, gör så att bror och Pilla somnar nu!
Jag behöver sova!

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0