Seg mitt i veckan..

Klockan är snart 12 och jag har precis komme ur duschen. Har varit så seg hela morgonen och jag har fortfarande ingen ork till att göra något. Kanske man skulle äta frukost och se om energin kommer?
Hellst skulle jag bara vilja lägga mig ner igen och inte kliva upp något mer idag! Meeen det går inte. Jag måste upp å röra mig och följa med bror ut på hans äventyr!

Imorgon ska jag till Sundsvall en sväng. Ska på fackmöte på kvällen och kommer åka dit redan på dagen för att bror och jag ska hälsa på Sandra och ev följa med henne hem till Thord på en kopp kaffe:)
Min bror var nämligen bästa vän med några av hennes bröder så han ville åka dit å surra lite skit;)

Ja vad annars? Jag njuter till fullo av min semester och funderar på att åka ner på stan å ta en fika. Har ju trots allt fått lön idag;)
Blev inte många slantar men nåt måste jag få unna mig!

Måste komma ihåg att lägga undan 2000:- till Kreta resan oxå...

Men nu ska jag försöka få på mig lite kläder så är jag redo för dagens äventyr sen!
Ikväll blir de ljusparty med Pilla och Anna!

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0