Söndag kväll.

Medans alla i huset (och säkert resten av Svea land) har suttit och kikat på Solsidanhar jag gjort strikta scheman åt brors barn så att de lär sig att aktivera sig och får lite rutiner. De sköter sig så bra redan nu men jag tycker så synd om bror å Pilla som får tjata å planera så jag har nu underlättat lite för dom hoppas jag:)

Har självklart sneglat lite på tv:n oxå:) Serien är ju bara så jävla bra!
Nu har vi nattat alla 3 barn och även min bror så nu ska jag ta en prommenad med min lilla diamant Sally och se om jag kan få testa hennes nya turkosa (supersnygga) bajspåsar. Vi ska även träna lite lydnad nu när de flesta är inomhus å jag kan ha henne lös utan risken att någon kommer ut å gnäller över koppel etc..

Vi ses imorgon kära blogg och läsare!

Puss M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0