Du är hela världen för mig! Och det är dej bara dej jag vill ha!

Tisdag idag! Veckansvärstadag ni vet!
Men den här dagen har varit helt okej. Vaknade av att mamma kom efter en lång skön sovmorgon och sen började jag och Amanda packa inför vår resa. Jag har väldigt svårt att förstå att vi åker om några dagar bra!
Ni inbrottstjuvar behöver inte oroa er! Lägenheten kommer inte vara obebodd:p
Vi for och handlade lite saker som saknades och sedan drog vi en middag på kina. Sjukt mätt och rätt nöjd efter en bra dag! Skulle dock behöva åka på Birsta´s hemmakväll och se om jag kan fynda nå sommarkläder och en bikini till...

Igår hade jag en rätt tung kväll också.. Jag funderade starkt på alla beslut som skulle behöva tas och kom inte fram till så mycket. Inte mer än det vanliga iaf.
Jag saknar han med stort H och kan tyvärr inte sluta tänka på honom även om jag vet att jag egentligen måste..
Jag tände mina nya Partylite ljus och slog på en film och bara myste med mig själv och mina tankar.
En rätt bra kväll trots allt kanske.

Jag har svårt att förstå det här. Hur kan man tänka så mycket på en annan människa? Han är ju bara en i mängden. En av världens alla miljoner pojkar och ändå är de nästan bara han som tar upp all min vaken tid. Han är vakren speciellt snygg eller direkt nåt proffs på nåt heller. Inte mer än på att vara sig själv iaf! Å det är han verkligen, med råge! En sur, bitter, glad och fantastisk människa på samma gång!

Puss, M




Jag minns en tid för länge sen, jag delade den med dig. Men ödet ville annat. Snälla se genom tårarna. Börja om från där vi var. Du ska se allting händer snart! Alla drömmar vi hade om en framtid för oss två.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0