Juni månad! Sommarens månad?

Hej hopp!
Skolan är slut och igår hade jag min första helt lediga dag på 2½ månad. Inte en läxa att läsa å inte en minut på jobbet!
Ledig är väl dock ändå att ta i. Jag fick sällskap hemma och vi slog ner köket, satte upp delar av de nya, flyttade alla plattor ute och la en duk under, flyttade hallonbusken, planterade, satte upp hyllor inne etc. Ja det var fullt ös hela dan kan man väl säga! Men det var värt det:) För nu bor jag i ett slott med den vackraste av trädgårdar! Iaf snart. Lite mer blommor så! Önskar mig en rosa million bells ifall någon råkar ha en på lager^^

Idag är jag dock tillbaka på jobbet. 4 timmars jobb bara så det borde väl gå rätt fort! Hann med en vända på stan för att köpa en studentpresent och en flaska vin så nu är jag all set inför helgen och nästa helg!
Nästa vecka börjar dock heltidsjobb igen eftersom jag bestämde mig för att inte studera i sommar så det kommer bli långa dagar instängda nu när man vill vara ute i solen! Men men, pengarna behövs så man inte blir vräkt!

Det sköna med att slippa plugga i sommar är iaf att jag kommer ha tid för dig igen! Jag ska skriva här ist för att skriva på några svenska och samhälleuppgifter! Även om det jag skriver där verkligen behövs så är det ju alltid skönare att få ventilera lite här. Även om det idag inte blev så mycket ventilerande..

 

Nej, dags att arbeta igen! See you soon!


Puss, M



Give me everything tonight
For all we know we might not get tomorrow
Lets do it tonight <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0