Sadface!

Dåligt väder, myggbett på kroppen, jobb och spring i kroppen!
Skulle väl helst vilja ligga hemma å se film å sen ta en lång prommis med Sally idag men jobbet kallar. 12.30-21.15.. Så jag får väl överlåta promenaden åt hundvakten ist antar jag!
TACK Elsa!

Kan inte sluta tänka tillbaka på Kreta heller. Jag trivs så jävla bra där! Nikos och Elizea är så jävla snälla och jag älskar alla vänner där borta! Jag ville verkligen inte hem! Å jag vill fortfarande bort dit ett tag till. Önskar bara att man kunde ta med alla nära å kära!
Men förhoppningsvis är resorna billiga i augusti så att jag kan följa med syrran å hennes familj dit..

Snart är det midsommar också! Planeran gick i stöpet lagom strax inpå så nu måste jag skapa nya! Även planerna för midsommardagen gick åt helskotta.
Allt går verkligen vägen nu! Men jag ska fixa det! Jag ska fan se till att jag får en trevlig midsommarhelg ändå!

Men nu går bussen om 45 min. Dags att göra sig redo och ta en liten prommis med min lilla ögonsten!

Puss, M

Jan 2010


Treat me like a fool, treat me mean and cruel. But love me! Break my faithful heart, tear it all apart, but love me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0