Borta bra!

Men hemma bäst? Ne kanske inte.
Jag älskar att resa och som jag sagt tidigare behöver det inte vara långa resor!
Denna helg spederades i Hassela och jag har precis kommit hem efter en sväng i birsta med mamma och pappa. Träffade även på Amanda och syster där! Jag älskar att få mysa på med familjen sådär! Springa i affärer och skratta och bara slappna av! Att bara få vara!

Tidigare idag så njöt jag och mina vänner av solen utan för kiosken i Hassela! Vad underbart det är när allt börjar tina fram och folk kikar ut igen. En french hot dog, en trocadero och sköna människor runt om mig. Och så avsluta med birsta! VILKEN KANON SÖNDAG!

Nu ska jag se på solsidan och sen blir de nog sova lite!
Imorgon är dagen med stort D här! Jag börjar nämligen plugga! Så imorgon är jag ledig från jobbet och ska befinna mig på skolan 08.00!
Kommer få ta bussen också för bilen lämnade jag i Hassela för ett kamremsbyte!
Så i veckan här har jag äntligen en bil som man törs köra!

Nej, en prommis innan solsidan med Amanda kanske!

Ses imorgon bloggen!!

Puss, M




Snart är de Rättvik igen också:) Och sa jag att jag fick tillbaka min iPhone?
Det ringde en utlänning som hittat den borta vid sig så jag fick tillbaka den samma kväll! Fick dessutom sluta tidigare från jobbet så jag kunde åka till Evve och busa med henne! Det vände för mig med:)


Kommentarer
Anne

Härligt att höra att det vände till det bättre darling! Det va kul att ses dessutom.



PUSS

2011-03-20 @ 20:10:44
URL: http://www.nogg.se/Annes


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0