Egen bil!

Hur underbart!
Jag har en helt egen bil! En liten Golf TDI -99. Jag älskar den! Den är söt, chipad och skön att åka i!

Trodde inte att det kunde vara en sån underbar känsla men det är det! Jag är fri! Jag tar mig vart jag vill, när jag vill!
Min lilla vita pärla!

När jag är frisk blir de att ägna alla pengar och all tid åt att putsa på den och köpa lite saker till den.
Så jag vill bli frisk NU!

För övrigt så är det fredag! Fredag kväll. Och jag sitter ensam hemma i en handduk efter ett skönt bad. Älskar att bada! Hostan släpper lixom taget om mig då och jag kan andas. Det negativa är väl bara att jag jämt somnar då jag badar! Farligt!

Vad gör ni andra ikväll?

Finns det någon som vill vara lugn så finnes jag hemma eller på mobilen för en film kväll iaf :)

Puss, M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0