helt färdig!

Jag är så trött!
Måste verkligen försöka komma i säng i tid ikväll. Men hur lätt är det när man har för mycket att tänka på för att ens egentligen kunna klara av på tio år?
 
Jag ska iaf leta ett papper och beställa lite böcker ikväll. Imorgon blir de plugga Samhälle på skolan!
Dubbel lektion, vilket innebär att jag kanske kan få en MASSA arbete gjort:) Ska bli skönt att få lite pricka bort från listan iaf.
Just de, nu har jag inte tid här längre. Sorry, jag vet att du blir lidande bloggen men jag ska göra det här fort nu så att jag kan få MASSA tid över till dig sen:)

Puss, M


Kommentarer
Wictoria

Pappret som du förmodligen letar efter ligger här. Men här har du länk: http://www.vuxenutbildning.org/utbildning/allmannaamnen/kurslitteratur0.4.2c3d96f11280e74bfea800026.html



Puss <3

2011-03-30 @ 22:25:10
URL: http://misswictoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0