Hoho, ooorken?

Jag förstår inte!
Jag har tusen saker att göra, tex som att plugga. Men jag har ingen ork. Den finns inte alls. Den är nästan som bortblåst (vilken inte vore så konstigt med stormarna vi haft senaste tiden..)
Jag måste få hjälp med mitt pluggande för annars kommer det här aldrig gå. Jag har helt och håller glömt hur man gör!

Just nu skulle jag iaf vilja följa min väns råd och bara släppa allt och låsa in mig själv ett litet tag så att han kan banka in i huvudet på mig att jag måste lära mig njuta av livet, inte bara slava efter alla de måsten som finns.
Men det går ju inte. Jag har jobb, familjen, skolan och tonvis med andra saker som måste skötas!

TUR att Grekland finns. Det är mitt happy place! Det, och Rättvik!

Puss, M


Kommentarer
Sventirill

God bless you

2011-11-09 @ 05:55:38
URL: http://sventirill.bloghy.com
Maja

Tack så mycket :)

2011-11-09 @ 13:43:18
URL: http://frokenmmm.blogg.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0