Home sweet home?

Kära dagbok!
Idag kom jag hem från Hassela efter en helg där med kära Evelina! Jag ville inte alls åka hem! Vi hade det super mysigt och huur roligt som helst där! Förhoppningsvis åker vi tillbaka redan på fredag!

Haha nej nu ska jag vara seriös.
Som jag skrev så var jag iaf i Hassela i helgen! Evve och jag åkte dit med Jossan Tagg i fredags efter att Jossan, jag och hennes lillebror varit på bio och sett "Hur många lingon finns det i världen". Underbar film för övrigt!
Anledningen till att vi åkte var denna gång den årliga angeltävlingen! 40.000 låg som vinstpengar. Och vi vann såklart inte.. Men men. Bättre lycka nästa år!

I fredag
då vi kom upp vid 10 snåret blev jag iaf lurad att köra "ner på byn en sväng" som såklart resulterade i en helkväll på sportis! Alla drack och jag fick sitta där i baren med mig cola och någon 60 plus som kom å smekte mig på låret. Suck. Livet som fyllechaffis är bra spännande! Haha!
Kvällen var trevlig måste jag kanske tillägga! Fast 60 plusarn kunde nog ha fått stanna hemma. USCH! Snuskgubbe.
Det vart sent iaf. kring 3 efter mycket om och men ramlade vi in hemma hos Rasken. Med en lite föör överförfriskad Rasken.. Haha! Evve och jag låg å surra ett tag så när klockan ringde klockan 6 var vi inte alls speciellt pigga på att kliva upp och sätta oss på nån is. Knappast Rasken heller:p
Men vi tog oss ner!
Och vi hade en underbar dag! Verkligen skitkul! Och kvällen blev bara bättre!

Men nu ska jag inte plåga er med mer text en söndags kväll. Antar att det finns fler som är lite småslitna idag. Eller antar, vi var 7 st som febrilt letade chaffis imorse till pizzerian hemma hos Anton och ingen fick napp!
Hoppas ni mår bättre imorgon älskade vänner!

För mig väntar nu ännu en tuff vecka med Samhälle, Engelska, Svenska, jobb och barnpassning!

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0