Inte min dag!

Fy faaan! Dagen har ENDAST jävlats sen jag klev upp imorse! Fick inte tag på skolan, CSN kunde inte ge några besked, jag hittade inga kläder och Sally vägrade gå ut..
Sen var det dags att åka till jobbet. Jag åker förbi syrran och lämnar hem nyckeln eftersom att Amanda skulle ta ut Sally och åker sedan ner till stan. Får vända utanför jobbet för att jag har glömt jobb nyckeln! Upp till syster igen, sen hem och hämta kortet och nu är klockan halv, vilket innebär att jag redan börjat jobba. Så snabbt ut till bilen, bort till syrran, lämna nyckeln och sen försöka hitta en parkering. Jag hittar en parkering, meen då tar inte parkeringsautomaten mitt kort.. Så jag får stå där och jävlas med den ngåra minuter och sen springa till jobbet1 Väl här så får jag bara pucko ärenden vilket resulterar i att jag INTE tar de antal samtal som jag ska göra på en dag och kommer förlora min bonus!

Sen kom vi till lunchen! Ut i snöovädret elak och arg på en pojke som tydligen är bland det falskaste jag träffat och jag har just insett att en stor del av mina planer raserat,  och har dessutom fått reda på att det inte blir någon angeltävling nästa helg för oss tjejer då de ist ska på Railway (jag har vid det här laget redan tagit ledigt lite på fredag kväll för att komma iväg tidigare). Springer sen in på Hemköp för att köpa mig lite yoghurt då min matlust är obefintlig, upptäcker att det inte finns några fryspåsar så jag får bära min kuvert väska, 2 powerking och en yoghurt i handen samtidigt som jag försöker fiska upp min iPhone (företagstelefonen) ur fickan och upptäcker att den är borta! Panik! Ringer till den från min egna mobil några gånger men inget svar! Hade dessutom bråttom bort till garaget för att hämta min bil innan garaget stänger och när jag kommer in där så hittar jag inte bil jäveln. Panik igen! Har NÅN jävel snott bilen nu också!?
Så jag snurrar runt där inne med alla saker i famnen och hopplöshet och ilsa som inte går att beskriva med ord! Hittar tillslut bilen och försöker köra ut därifrån men hamnar bakom nåt jävla pucko så jag får vända där inne i trångaste faan och håller knappt på komma ut! När jag väl är tillbaka på jobbet och har låst bilen kommer jag på att jag inte stoppat någon parkeringslapp i rutan! Springer tillbaka med alla saker i famnen och knölar ut en knölig lapp ur väskan och stoppar den i framrutan! (Förvånar mig inte om den syns för dåligt så jag har böter då jag kommer ut!) Upp med alla saker i famnen igen och sen försöka böka fram jobbkortet och slå in koden för att ta mig in på jobbet för att hinna på i mig min youghurt och ringa runt till bla Hemköp och polisen! Min lunch hann ta slut och jag har inte fått i mig någon yoghurt!

Borde jag klivit upp? Ändå är de bara de jobbigaste sakerna jag tagit upp! Vi kan börja trassla om alla system, lösenord, min ledighet inför nästa vecka (tjänsteledigt), kundärenden och liknande!

Tacka GUD för denna dag! Får jag inte ens dag som flyter på imorgon så låser jag in mig för all framtid!!!


Kommentarer
Rolf

Hahaha, är det jag som är "pucko-ärendet" så ber jag om ursäkt.

2011-03-21 @ 00:11:45
URL: http://www.facebook.com/rolf.elfstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0