Is it over?

Tung dag idag!
Fullmånen har varit i farten vilket har resulterat i att varken jag eller Sally har fått sova! Så att kliva upp 7 imorse för att åka på skolan var inte jätteuppskattat! Men kul var det! Och SKÖNT! Att livet får en vändning! Nu längtar jag ännu mer tills jag får flytta härifrån och börja studera på riktigt!
Efter skolan for jag iaf hem och åt lunch sen bar de av iväg på kvällsjobb. Så kommer min vecka se ut nu.. Eller mina veckor kanske jag ska säga. Det kommer bli tungt! Riktigt tungt! Men jag ska klara det! Jag måste. Jag måste härifrån!
Här finns alldeles för mycket folk som behandlar varandra som dom vore trash! Jag tycker att jag gör allt för att vara snäll men ändå blir jag behandlad som gårdagen sopor tillbaka! Självklart finns ni underbara där också. Men just nu är jag i en svacka och att "it" tog slut känns inte bättre. Det känns förjävligt rent ut sagt! Jag skulle så gärna vilja flytta redan nu.. Men jag måste ha ett halvtidsjobb där jag kan styra mina scheman lite grann själv eftersom jag ska studera nu. Törs inte lämna Telia riktigt än. Jag är också riktigt riktigt rädd att mina vänner ska glömma mig om jag flyttar? Finns ni här även om jag inte är på plats?

Tankarna är många såhär på en måndagskväll och promenera är det enda jag har lust med just nu. Jag förbannar att det ska vara så jävla halt och kallt! Men de blev 2 längre promisar ikväll för att få rensa ur tankarna lite iaf.

Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag och bara vara. Låta tankarna flöda fritt och tårarna rinna.

Puss, M



Posékort!
Luddigt inlägg jag vet. Men jag behövde få skriva av mig lite! Och jag orkar inte vara rädd för vad folk ska tycka! Jag gjorde ett misstag och jag fick betala för det! Men so what! Alla människor gör fel ibland. Och jag får vara ledsen trots att det är mitt fel! Jag är ingen superwoman..


Kommentarer
Jossan

2011-03-22 @ 13:34:43
Jossan

Oj, blev först ett tomt. Haha. Klart vi finns kvar om du nu ska flytta någon stanns. Vem har inte tänkt den tanken att fly fältet. Men det känns som det är samma överallt. Men självklart är de nog skönt att göra ett miljö ombyte :) Puss!

2011-03-22 @ 13:36:25
URL: http://jossankrantz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0