Lite piggare? Igen...

Måndag kväll. Jag blir hemma imorgon för att vila lungorna och se till att hostan ebbar ut helt, enligt ordination från läkaren.. Men på onsdag får jag jobba:D Träffa lite folk och få praaaata! Prata är en stor passion för mig^^
Men det vet väl ni som känner mig^^

På tv:n rullar Ullared och Amanda ligger brevid mig! Skönt med sällskap! Jag hatar verkligen att vara ensam!
Det är något som jag måste jobba på. För jag får verkligen panik!
Det ska man inte behöva ha tycker jag!

Förresten så har jag köpt lite skivor! Så nu ska här brännas till min kära bil:) Ni får gärna kommentera med lite musiktips! Både gammal och ny musik, och med allt från dansband till rock! Jag är verkligen en allätare så in med tips nu:)
För ni vill väl lyssna på bra musik då ni ska åka bil med mig;D?

Ne, bäst jag stänger igen här nu så Amanda inte tycker att jag är osocial och lämnar mig. Det vill jag inte!

Puss, M



Evigheter sen jag fotades förresten! Men jag lovar Björn! Då jag är frisk ska vi fota:)

Bilden är nog 1½ år gammal..



Kommentarer
Anne

Uffa va du varit sjuk länge nu. Hoppas du är helkry snart!

Grattis till körkortet föresten. Såg att mitt MMS inte gått fram :( Man anade juh lite när man läste allt på Fejjan.



Ja saknere.

Puss

2011-03-14 @ 20:35:50
URL: http://www.nogg.se/Annes


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0