Mespropp!

Som om det inte är mycket ändå? Hallå! Jag vill inte styra jämt. Ta befälet! Bestäm lite. Ta ett initativ! MESPROPP!

Så! Nu fick jag det ur mig också. Vad det gäller spelar väl kanske inte så stor roll men jag antar att ni kan gissa er fram? Eller?

Ja men annars då? Ja jag sitter på jobbet. Jippi!
Det finns inget att göra för det ringer i princip ingenting! Men jag ska snart på möte så det gör väl inte så mycket iof.. Imorgon är det fredag och jag ska jobba 12:30-21:15 vilket innebär att jag har en låång trist kväll framför mig. Men även en lång skön sovmorgon! Dessutom slutar jag fem idag så jag har hela kvällen på mig att se film. MESPROPP!

I helgen är jag ledig dessutom så att jobba fredag kväll är väl inte sådär JÄTTEuppskattat. Meen jag får dra på ett leende och stå ut ändå. Har ju faktiskt Anette med mig hela kvällen:) Sen får vi hoppas att det är lugnt så vi kanske kan få gå hem redan vid 20! *Håller tummarna!* för på lördag blir de Hassela! Ellerhuuuur Evve ;D

Nu kom Anette förbi med en snygg ny jacka också!
Halva priset! Hur fan gör hon!? Jag tycker hon kommer var och varannan dag med snygga fynd hon gjort på stan! Jag har verkligen inte den egenskapen. Jag hittar inte ens kläder till ordinarie pris. Kanske man ska dra med sig henne på stan/birsta? ;)

Men nu ska jag sätta mig och synka mina system och sen ska jag in på möte:)

Vi hörs någe ikväll folk! Och du med MESPROPP!

Puss, M



Här är en bild sen förra årets angeltävling förresten:p Vi laddar redan för årets;) Drygt en vacka kvar nu bara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0