Förlåååååt mig!

Jag har inte glömt dig! Jag skulle aldrig, jag älskar dig! Men orken tryter. Just nu sitter jag på jobbet och var tvungen och köpa en cola för att klara de sista timmarna. 3 timmar to go nu..

Skolan
tar precis all in energi och det är sluttampen nu! Sen fortsätter det med sommarskola och sedan med en ny termin till hösten. Julledigt kanske? Jag som jobbat jul senaste 5 åren..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Jag har många tankar jag vill få ur mig men jag får lixom ingen ordning på dem och de snurrar så fort att jag inte kan grabba tag i en å skriva ner. Försöker rensa lite men det går inte! Jag bryr mig för mycket helt enkelt!

Men nästa helg blir de några timmar egentid! Jag ska ta med mig Sandra och Evve till Sollefteå för crusing och grilla hos min mellanbror! Vi har alltid så skoj där och de är underbart att blanda familj med vänner. Vissa vänner ligger ju faktiskt mig så tight om hjärtat att jag räknar dem till familj. Utan dem vet jag lixom inte riktigt vad jag skulle göra med mitt liv.

Men nu vet du iaf att jag lever bloggen! Jag ska försöka ägna lite mer tid åt dig! Annars har vi ju alltid mms:en <3

Puss, M




Jag har lärt mig av mina misstag. En blick kan säga så mycket mer.
En kyss, en beröring eller ett leende kan säga allt. Ord är bara ord.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0