Varje gång är som den första gång vi sågs!

Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker tänka bort dig. Det spelar ingen roll hur jag tänker, hur jag gör eller hur många andra jag träffar. Dett finns så många anledningar till att jag inte släpper dig. Även om det är över. Allting har förändrats men du finns kvar. Men nu ser jag klart. Jag kunde inte tänka logiskt. Jag gav aldrig upp dig!

Förlåt!


Puss, M



Och nu sågs vi igen
Gått så lång tid så länge sen
Decennier tillbaks
Men jag minns det såväl
Varför kärleken brunnit
Utav olika skäl
Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp


Kommentarer
Wictoria

Min granne & hans kompis :)

2011-05-03 @ 20:20:12
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Jossan

Du ska inte be om förlåtelse. Du gjorde nog vad som var bäst just då. Puss!

2011-05-04 @ 09:40:27
URL: http://jossankrantz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0