Nyttigt besök!

Elsa och Stina kom förbi en stund ikväll. Ingrodd i soffan som jag är blev jag jätteglad även om jag gruvat mig lite för besöket innan (gör alltid det, folk gör mig nervös!)
Elsa tog tag i min disk, jag i tvätten och sen tog jag lillan och hunden och gick ut i skogen! Mörkret störde dem inte det minsta trots att Sally iaf i vanliga fall är löjligt mörkrädd. Mörkret störde faktiskt inte mig heller när jag hade två busiga själar som förde sånt liv att vilken gast som helst skulle ta avstånd! Och JAG är mörkrädd. Hua!
När det var dags att gå hem tog vi Stina på kälken och lät Sally dra! Från början var det ovant eftersom hon i vanliga fall inte får dra och hon har inte hunnit dra några barn ännu i vinter, men sen gick det hur bra som helst och vi sprang t.o m. sista biten:) Så nu ligger jag och Sally helt döda, jag i soffan och Sally nedanför. Båda nöjda med allt ikväll!

Inte så bra men ändå charmiga bilder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0