Tänk om...

Ja tänk om jag kunde få sova en hel natt. Eller iaf mer än 4 timmar per natt. Det blir alltid 1-1,5 h då jag somnar (vilket tar tid) och sen ligger jag vaken i timmar(!!) innan jag somnar om på morgonkvisten och sover någon timme till. Det gör en till en levande zombie! 3 år av nätter som denna kan göra vem som helst tankspridd och senil..
Det gör mig iaf lugnare att Einar är här. När jag sover själv (händer nästan aldrig nu..) har jag sån panik de vakna timmarna att jag inte vet var jag ska ta vägen. Men nu kan ju njuta av att slippa vara ensam, och njuta av hans varma hud och goda lukt.

Jag älskar dig Einar! På ett sätt jag aldrig känt förut. På ett sätt som gör mig lugn och samtidigt så lycklig att det känns som jag snurrar jättefort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0