Just one of THOSE days..

Japp,
en dag med energi. Dvs mer gjort än vad som egentligen bör hinnas med!
 
Jag har städat, handlat, lagt en fancy tre-rätters med rätter jg aldrig ens hört talas om förut och sedan badat barn och underhållt gästerna.
Jag och mormor hade denna middag för mamma för att mormor inte kommer vara med den dagen då vi firar mamma. Hon fyller ju 20 (60) den 10e Augusti, men då är jag, alla mina syskon och deras familjer (de som är hemma och inte är och ränner utomlands, sammanlagt 21 personer) i Lycksele och har det bra med hotell, zoo och massa annat man gör på semesterar.. Blir en ny upptäckt för mig! Jag längtar även om jag är lite nervös över hur jag ska klara det. Men jag har ju ett eget hotellrum så jag kan ju krypa in där:)
Och så har jag ju såklart hela min älskade tjocka familj med mig, då brukar de gå bra!
 
Just ja! Rosor fick jag idag av mina gäster också!
Tack mamma, pappa och mormor. Och tack för gratulationerna av min namnsdag:)
 
Men nu ska jag lägga mig ner, matt av allt som varit idag (jaaa man blirr matt när man inte är van!!)
 
God night readers! :*
 
 
 
Puss, M
 
 
Familj <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0