Uäk!

Pollen is in the house!
Näsan rinner, jag är orkeslös och näsan är som en kran som inte går att stänga av och är dessutom täppt!
Så nu blir jag inomhus ett tag och kommer INTE gå ut mer än nödvändigt! Som tur är har jag redan hunnit göra vår på min uteplats! 
Jag fattar inte varför inget biter. Inga tabletter, sprutor, sprayer eller droppar.
Hur gör du? Har du nåt knep som jag missat?
JAG ÄR DESPERAT!

Annars då?
Jag har inte gjort så mycket. Suttit ihop med en vän för att få komma bort och få annat att tänka på. Så jag är hemma för första gången på typ en vecka nu.. Vad ska man säga. Verkligheten kommer alltid ikapp en!
Skönt att få sitta i sin soffa ett tag iaf:)  Även om den börjar bli lite nött nu efter en hel del liggande i den..

Men nu ska jag ta hand om kärleken i mitt liv! Den delen av mig själv som jag vårdar ömt.. Sally ("v")

Puss, M

Underbara älskade!

Funderar varje jävla dag på var jag hade varit i livet utan dig!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0