Full? Hög?

Nej, bara nya mediciner och magkatarr.
Börjar bli väldigt less nu. Hur länge ska de ta innan min jävla kropp vant sig? Ska till läkaren idag igen iaf och få hjälp med magkatarren. Men min yrsel och tunnelseende går ju inte göra så mycket åt antar jag. Min kropp reagerade helt enkelt väldigt starkt på nya medicinen.. Men hur länge ska jag orka? Kan inte köra bil, knappt gå rakt, känns som jag ska spy konstant och ibland tappar jag blodsockret eller blodtrycket och försvinner helt och börjar kallsvettas.. Läskigt!!

Gör mig frisk, NU!!

Nu åker jag till mamma och sen till läkaren. Imorgon blir det sjukhuset igen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0