Förtvivlan

Förtvivlan är allt jag kan känna när jag ser och hör hur folk beter sig.. Fy faan för människor som er. Vidrigt!

Einar<3

Spenderade hela gårdagsnatten med en pipig Sally (hon piper vanligtvis aldrig över smärta), morgonen blev sämre efter en promenad och hon vägrade till slut att stödja på benet. Jag fick åka in akut och vi fick träffa en läkare som gav oss tratt, salva och smärtstillande piller. Så nu klarar vi oss över helgen (viloläge på) och ska ses igen på måndag. Tack bästa Ewe för att du hjälper mig ekonomiskt med detta och för att du följde med:)
Mammas lilla trattmongo, mitt hjärta utanför kroppen<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0