Ensam i min stora säng

Och i mitt hem av kaos.
Jag är less på i princip allt i de där meningarna. Ensamheten, sängen och kaoset. Tänk om jag kunde fixa allt det där själv!
Ska iaf kanske våga sätta upp tavelhyllan skälv. Hur svårt kan det vara att borra i betong?
Iof, med min tur och min tankspriddhet, så kan det gå hur jävla illa som helst!
River kanske upp hela tapeten, eller kanske river jag hela väggen. Med mig vet man aldrig!
När jag får in en hundring nästa gång så ska jag iaf köpa ett fönsterbräde! Lampan jag längtat efter och köpte i vintras vill upp nu. Och lysa lite innan nätterna blir ljusa. Och blomman som ska stå i fönstret vill ha lite ljus. Stackarn håller ju på dö!
Fast om den dör kan jag önska mig ett träd att ha där ist. (Hoppas någon läser min önskan...)

Nä, mardrömmarna väntar!
Dags att försöka sova.

Puss, M



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0