Svar på kommentar

Jag vet bättre än att inte tro på läkare. Min mamma kunde heller inte få fler barn men jag kom, och jag lever. En kusin kunde inte heller. Men hon har 3 nu. Men det känns ändå svårt att höra orden.. Alla kvinnor borde kunna få barn, det är väl därför vi är satt på den här planeten? Att avla vidare på vår art.
Jag är HELT säker på att barn och familjelivet är meningen med livet..
Tack så mycket för en stärkande och fin kommentar! Såna behövs. Så tack, verkligen:')

Puss, M!



Kommentarer
Caroline

Jag håller med! Jag har själv PCO men har blivit gravid med hjälp av mediciner. Tyvärr slutade det i missfall men det GÅR! Sen vet jag ju inte hur pass illa din PCO är, men det finns ju t.ex IVF också. Men jag råder dig till att börja tidigt, när det känns rätt såklart för det kan ta väldigt lång tid. Och att gå ner i vikt kan göra mycket. Det kämpar jag med just nu. Kram på dig!

Svar: Ja jag försöker få min kille att förstå att vi måste ta kontakt med min läkare ang att vi vill ha barn om några år.. Men han är inte ens 22 så han förstår inte :/
Maja

2013-04-06 @ 21:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0