Full av ångest

Så jag ringde Micke för att få gaskas upp lite. Men han skulle jobba... Så jag ringde Dalle! Och där fick jag napp. Jag hamnade i hans garage en sväng med honom och Lången innan Dalle och jag gled en sväng i novan på stan och sedan tog nästa V8 till höijer och Emmas hus ute i maj med Jossan, Gafa och Rasmus. Det blev sommarens mysigaste kvällsdopp i 24 gradigt vatten och sedan ett besök i kåtan där resterande grillade korv och drack öl. Nu är jag hemma i sängen igen efter en liten kvällsprommis med Sally och saknar min andra hälft. Einar sover hos mamma sin ikväll och jag saknar honom så det gör ont! Jag hatar verkligen att vara utan honom. Vill ju dela alla mina fina upplevelser och alla mina nätter med honom..
Att ha så här fina kvällar är inte samma sak när man hela tiden tänker; det här skulle han sett, det här skulle han känt, det här skulle han fått vara med om...
Åh, älskade. Vet du vad du betyder för mig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0