Kommer hem till ett mörker

Jaha, jag kommer hem till en kolsvart lägenhet.. Vilket är konstigt då jag alltid har 3 st lampor i fönstren tända. Alla 3 var bäcksvart då jag kom in... Spöken? Nån som varit in och släkt dem?
Inge roligt att vara ensam i mörkret iaf..

Anywaaaaay. Har varit och fiskat i två olika tjärnar hela kvällen med Arvid och Einar. Fick inte en fisk, men blev vän med två änder. Och Sally tig sig ett dopp för att bekanta sig närmare med dem.. Luktar inte mumma i varken lägenhet eller bil nu vill jag påstå.

Men på väg hem fick jag det underbaraste av mail... Och jag skickade det till alla som kan tänkas bli glad för min skull. Ihhhhh! Håll tummarna för att jag får sälja bilen imorgon nu!

Pöss på er!

https://cdn2.cdnme.se/2475157/7-3/pic_521122f9e087c37c2618f872.jpg">https://cdn1.cdnme.se/2475157/7-3/pic_521122f9e087c37c2618f872.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0