Slutet

Ja imorgon är det slutet. Slutet på den bästa veckan på året! Min Rättviksvecka.. Kanske inte så bra i år. Men ändå är det mitt Rättvik. Ljuden, synerna, lukterna och allt i det lilla lilla samhälle som det här faktiskt är. Jag älskar platsen. Veckan. Allt.
Vi avslutade med en dag i en bubbelpool med alla fina vänner och sedan bastade vi och surrade skit.

Nu längtar jag mer än jag kan beskriva efter Sally och det ska bli skönt att få träffa och krama om henne igen. Men jag kommer längta hit igen! Varje dag...

Rättvik❤<3
Det där skulle in inatt. Men som vanligt går det inte lägga in.
Idag ville jag bara säga att jag har inte riktigt någon ork till blogg, inte till ord överhuvudtaget. Inte till nånting egentligen..
Vi hörs snart igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0