Det slog mig

Mm. Det slog mig just att jag klippt mig 1 gång på snart 2,5 år.. Att mitt hår ens sitter kvar på huvudet är ett mirakel! Jag har inte direkt orkat bry mig, förutom då jag är bland folk och ser hur fruktansvärt risigt mitt hår är. Då skäms jag och säger "oj, jag måste klippa mig!"
Jag har varken orken eller energin till att klippa mig. Och vill inte gå in på någon salong och bli utstött och dömd med blicken heller för den delen.. Vad fan ska en frisör säga? Svinto!

Men vem bryr sig. Livet är inte mitt. Håret går inte först! Även om det vore skönt att slippa tänka på att folk stirrar på mitt svinto då jag går ut..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0