Mamma fixar

Har ju lite svårt att kunna ta ut min hund själv och ännu svårare att sova själv. Så mamma såg till att pappa plockade med mig hem till dem och så att Sally fick en promenad. Jag fick även med mig lite mat och fick ryggen och nacken smörjd med Voltaren. Mamma ordnar hon:*
Puss på henne!
Och eftersom hon vet att jag gärna har en telefon nära mig så jag kan skriva lite så jag jag nu hennes telefon bredvid mig i sängen. Får ju lätt panik på nätterna och då vill jag känna att jag kan skriva till någon:)

Passade på att kolla lite bilder på den, massor av bilder på underbara familjen min. Den är ju så vacker! Kan tyvärr inte ladda upp några här från skogen. Men ni har ju sett de flesta i min familj (fast nu ljög ja, min familj är oändlig!) och förstår säkert vad jag menar:)

Puss, M

Här är en på min äldsta bror Göran iaf:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

frokenmmm

Fröken M, music and Rock n´roll!

RSS 2.0